marți, aprilie 13

Ce-au avut cu cainele?






Seara trecuta, din lipsa de ocupatie, m-am asezat comod in fotoliu si m-am uitat la film. N-am mai vazut un film de multa vreme, asa ca n-a mai contat ce rula la tv, eram langa sotul meu si am savurat momentul. Am mai prins o parte dintr-un film ce parea promitator (avand in vedere ca era trecut de jumate). Si... urmeaza actiunea! 


Super frate! Deci erau unii undeva, n-am inteles unde, si erau vanati de un crocodil imens. Cand ne-am prins noi ca e film la tv, erau hapaiti deja cativa dintre ei. Moama... si crocodilu' asta, dupa ce ca era imens, era pus pe rele... da' stii cum? Rau de tot! Voia cu orice pret sa-i extermine pe toti nenorocitii aia, care nu stiu cum naiba nimerisera tocmai acolo unde era namila nesatula (am voie sa spun asta!?). Bineinteles, cainele din dotare a fost servit drept aperitiv, sau desert, ca era la urma.

Sfarsitul s-a incadrat in tiparele clasice, cum era normal, adica au scapat putin sifonati un el si o ea, iar bestia a fost ucisa de el - care a fost cu 5 secunde mai istet decat animalul care ar fi scos de la faliment o intreaga fabrica de posete si geamantane. Filmul, un total fiasco, mi-a adus aminte de "celebrul" Aligatorul, pe care l-am vazut acum vreo 20 de ani la cinema. Pe vremea aia mai erau cinematografe in oras.
Ce n-am inteles eu este: ce-au avut domnule, cu bietul caine?? 








In concluzie, cand n-aveti ce face, butonati cu spor telecomanda. Daca insistati poate aveti norocul sa dati de un film foarte prost. Sau daca n-aveti timp de film, urmariti stirile de la protv (n-are importanta de la ce ora, toate sunt la fel). Dureaza mai putin, dar efectul e acelasi... garantat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu