marți, decembrie 29

Vreau sa fac... cuib!

















Vreau sa fac un... cuib!!! 
Mda, Andreea mi-a solicitat pe un ton smiorcait si autoritar(!?) sa-i fac un cuib, pentru rate. Aici, acum. Mergem sa cumparam un copac si il punem aici si facem cuib pentru rate, ca trebuie sa aiba cuib. Unde, mama? - o intreb eu cu calm - unde sa punem copacul? Raspunsul vine prompt: "aici, pe masa!!!!!!!!!!". Vrei sa cumparam un copac, sa-l punem pe masa si sa facem un cuib pentru rate in el!? mai intreb odata sa fiu sigura ca am inteles bine. Copila imi raspunde fericita: DA! mergem mami? sa cumparam un copac? te tog, te rog!
Pentru ca deja avea mai mult de o ora de cand insista cu cuibul si copacul, incepusem sa-mi pierd rabdarea. Deja discutia devenea obsedanta! I-am raspuns cam repezit si discutia a decurs cam in felul urmator:
"Nu se poate mami sa cumparam un copac si sa-l punem pe masa!"
"De ce?" imbufnata
"Pentru ca, copacii cresc afara, intr-o gradina, in aer liber. Nu avem cum sa-l punem la noi in casa... pe masa."
"Dar eu vreau sa fac un cuib pentru rate..." smiorcaita.
"Fa si tu un cuib in alta parte, nu in copac."
"Dar imi trebuie un copac, fara el nu pot face cuib pentru rate."
"Ba poti sa faci cuibul si in alta parte."
"Da? Unde?"
"Uite... pe masa, de exemplu, sau pe scaun"
"Nu pot" imbufnata
"Ba da, poti"
"Nu pot."
"Ba da, poti, uite fa si tu un cuib din altceva"
"Din ce?"
"Ia o paturica... ceva si faci un cuib pentru rate."
"Nu pot sa fac un cuib pentru rate asa..." deodata se lumineaza la fata "mami, am o idee!"
"Ce idee, mami?"
"Va veni tati acasa si-i spunem sa cumpere un copac, sa-l punem aici pe masa si sa facem un cuib pentru rate..."
Cred ca am inceput sa aud ratele razand in acel moment... Ma simt putin depasita de situatie si deja imi pierdusem si ultima farama de rabdare, dar imi infranez dorinta de a urla. Privita din alt unghi, situatia era chiar amuzanta. Si ridicola. Oare toti copii vor copaci pe masa, pentru a face cuib ratelor?
Pana la urma am reusit sa-i abat atentia in alta parte, pentru ca, la cat de consecventa e, ar fi fost in stare sa o tina asa toata ziua.
Acum vrea inghetata cu rate!!
Vreau un concediu...

2 comentarii:

  1. Of, trebuia sa-i cumperi un copac fetitei. Luai un bonsai. Uite, nu-i asa ca-s superbi? :)
    http://bonsaiplants.org.uk/bonsai_plants_pics/bonsai_trees_03.jpg

    http://www.chicagobotanic.org/images/bonsai/bonsai_azalea.jpg

    http://reasonforliberty.com/wp-content/uploads/2008/06/bonsai011.jpg

    http://www.agenda.ro/pictures/hobby1/bonsai_10_b.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de idee! :) Oricum, la cate plante avem in casa... un bonsai ne mai lipsea, dar ce nu fac eu pentru puiul meu!

    RăspundețiȘtergere