sâmbătă, decembrie 26

Merry Christmas!





A venit si Craciunul! Ar trebui sa fie zi de mare bucurie pentru toata suflarea. In schimb, nu vad decat un Craciun comercializat, o sarbatoare oarecare, prilej pentru marii comercianti sa isi umple buzunarele cu banutii bietilor fraieri care inca mai considera ca de sarbatori, ar trebui sa te indopi si sa te ghiftuiesti cu de toate (ca sa-ti mearga bine tot anul care vine – si eventual, sa te alegi cu o criza biliara si sa dai o fuga si pe la spital… nu de alta, dar medicii trebuie - ca doar n-au altceva de facut de sarbatori! - sa isi petreaca ore intregi in spitale, la capataiul unor necunoscuti.


Dar azi nu e o zi chiar asa de grozava, sunt singura acasa (doar cu micuta mea), si m-am plictisit: de desene animate; de studiat si explicat de 20 de ori rostul fiecarui ornament din brad; de ascultat muzica, de citit; de rasfoit internetul; Trebuie sa spun ca sunt una dintre acele persoane odioase care detesta colindele - prefer muzica clasica.

Craciunul imi aminteste de ultimele luni de viata ale tatalui meu si mi se face dor de el. Sunt trista, dar incerc sa nu stric atmosfera pentru fetita mea, ea nu intelege ce se petrece in sufletul meu.

Imi place atmosfera de Craciun cand e liniste si voie buna, cand fetita mea imi canta ceva cu “mos caciun…”, imi plac la nebunie filmele clasice – cred ca as urmari la nesfarsit “It’s a wonderful life”.

Pana la urma, in aceste zile ne transformam, fie si pentru cateva clipe, ne dam jos mastile de oameni chinuiti de griji si zambim din toata inima. Ce e banal devine important, si asta e tot ce conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu