luni, decembrie 28

Intalnire de sarbatori


Azi a fost o zi minunata! Am asteptat-o cu nerabdare, pentru ca era stabilita o intalnire cu utilizatorii tpu.ro, din Galati. Ce sa spun... emotii mari, ma gandeam ca vine lumea de pe lume, cand... am fost 5 persoane (6 daca-l punem la socoteala si pe Harciog, care ne-a tinut companie foarte putin timp). Cum sotul meu lucra, initial m-am gandit sa nu ma duc, dar dragostea mea m-a incurajat si a facut tot posibilul sa imi intalnesc amicii de pe tpu.
Desi mi-am facut probleme ca voi intarzia, am reusit performanta de a ajunge cu mult inainte de ora stabilita - record personal, deoarece la mine "sfertul academic" a devenit acea ora... de cand am devenit mamica!
In sfarsit, am ajuns! Pe Flav il cunosteam din vara, cand a organizat prima intalnire a utilizatorilor tpu, asa ca m-am simtit in largul meu. Apoi au aparut si tinerii: Pho3nix si Marry - sunt superbi amandoi; cu mult bun simt si foarte placuti. Si Lora - o femeie de o finete rara, cu ochi mari, frumosi si o dantura superba! Putin timida la inceput, mai apoi s-a molipsit de la noi de buna dispozitie. Mi-a facut o impresie excelenta, mi-a facut o deosebita placere sa o cunosc.
Harciog a venit la urma, ne-a tinut companie foarte putin - a avut timp de cateva glume - si... dus a fost.
Dintr-o ora maxim, cam cat socoteam eu ca voi petrece cu ei, s-au facut 5 ore! Nici nu-mi venea sa cred! Timpul s-a scurs cu o viteza uluitoare.
Pana la urma, din toate emotiile pe care le-am avut, m-am ales cu o seara petrecuta in compania unor persoane foarte placute, care mi-au intrecut orice asteptari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu