joi, decembrie 13

În sfârşit!


A nins.
Probabil nu are nici un rost să descriu surpriza şi încântarea de pe chipul micuţei mele la vederea peisajului gătit de sărbătoare. Toată lumea ştie cum sunt cei mici, iar Andreea nu face nicio excepţie.


E fericită. Aştepta cu nerăbdare iarna, să ningă, să facă îngeri în zăpadă şi multe altele, toate având o strânsă legătură cu prelucrarea "la rece" a omătului.

Iar eu aştept cu nerăbdare... să vină vara; din prima zi mai răcoroasă de toamnă.


animated smileys winter 6





19 comentarii:

  1. Si mie imi place zapada, dar nu sufar gerul de -20 de grade.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Asa ger nu sufera nimeni, Cristi. Am inghetat numai cat am citit "-20 de grade"... brrr...

      Ștergere
  2. Cred ca doar copiii beneficiaza de aceasta stare de har numita "bucuria ca ninge". Si eu, la fel ca tine, tanjesc dupa vara de cum incepe sa se intunece mai devreme. Am avut zile intregi cu zapada, urmate de zile geroase, iar acum ploua! Dar ma bucur de bucuria fetitei tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur de bucuria ei... si intre timp mai iau un fervex... si incerc sa ii explic faptul ca Mosul nu vine la copiii care nu dorm. Eh, dileme si probleme de sezon... :))

      Ștergere
    2. :)) Eu ma hranesc cu Nurofen raceala si gripa de prin septembrie.
      Dificultati la trezire nu aveti, daca nu vrea sa doarma? O domnisoara, prietena de-a mea, ii spune maica-sii, cand o trezeste: "Multumesc ca mi-ai stricat visul!" Si ofteaza fata, si ofteaza mama... :)))

      Ștergere
    3. Oh, sigur ca am intampinat si multumiri de genul asta. Numai ca atunci e in vacanta, asa ca stie ca poate sta pana mai tarziu. In plus, cand e libera, se culca tarziu si se trezeste prima... nu ti se pare cunoscut? Stiu ca si eu aveam aceleasi probleme cand eram copil :))

      Ștergere
    4. Si cat de dulci erau acele "probleme", nu-i asa? :) Sa-ti traiasca domnisoara! Las-o sa se bucure, sunt convinsa ca si ochii tai se lumineaza vazandu-i pe ai ei plini de incantare!

      Ștergere
    5. Stiu, sigur ca stiu! :)
      Numai ca, nu stiu de ce - probabil sunt eu defecta - dar nu le duc dorul. Traiesc pe deplin momentele de acum si nu mai vad in fata ochilor decat ceea ce vede micuta mea. Mi se pare o binecuvantare copilul asta si uneori am impresia ca nu merit aceasta bucurie.
      Eh, dar nu ma lua in seama... m-a cuprins extazul săbătorilor de iarnă. =))

      Ștergere
    6. Dara, eu cred ca avantajul de a fi mama consta tocmai in faptul ca reusesti sa vezi lumea prin ochii copilului tau. E o stare de har. Sunteti doua norocoase, tu si Andreea. Va aveti una pe cealalta! Tu ai un copil de exceptie, ea are o mama minunata! Nu am copii, prin urmare pot doar sa imi imaginez cat de frumos trebuie sa fie!
      Sper ca Mosul a fost generos cu voi de Craciun, si iti doresc Sarbatori luminate in continuare! Sa te inconjoare oameni frumosi si buni!
      La multi ani!

      Ștergere
    7. Blue... m-au emotionat cuvintele tale! :*

      Ștergere
  3. :)) imi inchipui cat de incantata esti tu ca ninge. stiu ca nu iti place deloc.
    eu sunt o contradictie: clar sunt adepta caldurii, dar ador cand ninge :)) ciudat, nu? imi place sa ma si joc la una cu pustii, in zapada. ce nu imi place? cand incepe sa se topeasca si e tot o apa si noroi. asta urasc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tina... n-am ce sa mai spun. La noi a nins, apoi a plouat fara incetare aproape 24 de ore si acum se straduie sa inghete. Stii ce feerie e pe strazi, nu? :)))

      Ștergere
    2. :)) cunosc. trebuie sa fii adevarat maestru ca sa reusesti sa te mentii in pozitie verticala.

      Ștergere
    3. Ei, acum ai zis bine! =)) Stii ce mers elegant am achizitionat in ultima vreme? Ca sa nu mai spun ca merg pe langa toate gardurile... sa am punct de sprijin in cazul unui moment de slabiciune al aderentei talpa-trotuar =))

      Ștergere
    4. Am o vedere in spatiu exceptionala:-D. Mi te si inchipui.

      Ștergere
  4. Crăciun fericit și bunătăți nenumărate! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sãrbãtori linistite si frumoase alãturi de cei dragi.:))

    RăspundețiȘtergere