miercuri, mai 12

Telefonul buclucas

De cateva saptamani primesc telefon de la un dement. Pana acum am gasit doar apelurile pierdute, pentru ca telefonul meu e mai mereu dat pe silentios si de cele mai multe ori nu il aud. Dar astazi cand a sunat, am raspuns. Daca imi ascultam instinctul probabil nu as fi facut-o, dar... Am raspuns si... liniste. Ok, imi spun, inseamna ca e unul care are prea mult timp liber. N-am inchis, am pus telefonul usor pe birou si las fraierul sa-si consume banii. La un moment dat insa, se aude o voce. Nu injura, asa ca am raspuns. Vocea s-a prezentat ca fiind de la Metro si intreba daca poate vorbi cu doamna X (cu mine, adica). Pentru ca-mi stia numele, m-am gandit ca chiar e de la Metro, pentru ca am mai primit telefoane de la ei cand mai aveau promotii. Dar surprizaaa... Cand am cerut detalii mi-a inchis.

Gandindu-ma putin, mi-a venit ideea sa dau un search pe Google. Si... iata ce am aflat: de la acealsi numar se dau telefoane in toata tara. Vocea se prezinta la toata lumea ca fiind de la Metro, carry and cash - cunoaste numele, cnp-ul si toate datele persoanei pe care o suna. Ei bine, in momentul ala chiar am intrat in panica. Dar incerc sa ma linistesc, pana la urma ce se poate intampla? Acum mi-am invatat lectia si cu siguranta nu voi mai raspunde decat la numerele cunoscute.

Numarul de la care am tot primit aceste apeluri este acesta: 0374103800

Daca cineva este sunat de pe acest numar, e bine sa nu raspunda. Persoana care suna e bolnava psihic si se distreaza dand telefoane aiurea.
Ce ma ingrijoreaza, este faptul ca are acces la datele personale ale oamenilor... acum devin chiar prapastioasa. 
Gata, inchei inainte sa incep sa prevestesc si eu cutremure.

L.E. - Am aflat mai tarziu ca numarul e din reteaua Orange (numar de fix).


Update: 
Celor care se chinuie să explice faptul că un biet angajat face un ban cinstit lucrând pentru Metro, le spun doar un lucru - mie, ofertele şi promoţiile de la supermarketul în cauză îmi vin prin sms-uri pe telefon, semnate Metro. Fără respiraţii  sacadate în receptor, fără alte întrebări inutile la ore extrem de nepotrivite.




78 de comentarii:

  1. Nu vreau sa te sperii. Dar cred ca individul a pus mana pe vreo baza de date si acum face verificari.
    E bine sa te pazesti. Nu se stie niciodata ce si cum... Astia au o imaginatie bolnava.

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert, trebuie sa iti spun ca ai reusit sa ma sperii de-a binelea. Am dat telefon si la serviciu clienti si mi s-a confirmat ca e numar de fix dintr-o anumita retea. Nu-mi dau seama ce se poate intampla, am secretizat numarul desi e cam tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. pe mine m-a sunat intr-o zi unul de pe un astfel de numar, s-a recomandat a fi de la Orange si apoi, mi-a extras 25 de euro din cont...nici prin gand nu-mi trecea ca ar putea fi un escroc

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, imi pare rau. Acum doi ani era sa patesc si eu asa ceva. Numai ca mi-am dat seama rapid ca ceva nu e in ordine si nu i-a reusit figura. Bineinteles ca de atunci numarul meu are o parola in plus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragii mei, cred ca am pus-o si eu, am raspuns la acel nr. de telefon - la fel, a inchis in cateva fractiuni de secunda - sper sa nu ma mai sune :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Toata lumea are probleme din cauza acestui numar de telefon. Ar trebui sa facem reclamatie si sa anuntam compania Metro ca aceasta persoana cu nr de telefon 0374103800 se foloseste de numele lor facand oferte aiurea in toata tara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu n-am mai fost sunată de mult timp de pe acest număr, şi mă bucur pentru asta. Am observat în schimb că periodic foartă multă lume e stresată de aceeaşi problemă. Citeam undeva o explicaţie puerilă în care cineva era informat că e o eroare a nu ştiu cărui program care face apelurile în mod automat. Mi se pare puţin probabil, pentru că de la atâtea sesizări, cred că ar fi rezolvat problemma până acum.

    Puteţi încerca să faceţi o reclamaţie la poliţie sau la protecţia consumatorului (deşi nu ştiu dacă intră în atribuţiile lor) şi să vedeţi dacă se rezolvă ceva.

    RăspundețiȘtergere
  8. Prefixul "037" este de Vrancea cautati pe google si o sa gasiti.

    RăspundețiȘtergere
  9. si pe mine ma tot suna un nr: 0374101616 :-??

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte tare.. chiar nu ma asteptam sa gasesc ceva despre acest numar. ma tot suna si pe mine de cateva zile si n-am reusit niciodata sa raspund. de cate ori am sunat inapoi, n-a raspuns nimeni. de fiecare data primesc telefon in jurul aceleiasi ore. eu ma gandeam ca e de la vreo companie la care mi-am depus cv-ul si chiar stateam stresata ca n-am raspuns. am dat de curiozitate un google search ca sa vad ce prefix este..asa am dat de pagina asta si surpriza! e exact acelasi numar.

    individul chiar cunoaste numele si cnp-ul persoanelor pe care le suna?

    RăspundețiȘtergere
  11. @ultimul anonim - mie mi-l cunostea, de aceea intrasem in panica, dar pana la urma nu s-a intamplat nimic. Am mai citit si pe alte site-uri ca de fapt ar fi cei de la Metro si suna pentru promotii, numai ca eu promotiile le-am primit intotdeauna prin sms (semnat METRO), iar cand am vorbit cu ei mi/au spus ca nu dau telefoane. Deci...

    RăspundețiȘtergere
  12. Si pe mine ma tot suna de vreun an... n-am raspuns niciodata. Daca aflati ceva, postati aici.
    Din cate stiu astfel de numere sunt numere inchiriate pentru fel de fel de sondaje, etc... dar poate ma insel.
    Si da, sunt numere de fix.

    RăspundețiȘtergere
  13. Numarul de fix este un numar de centrala care nu poate fi sunat si un anumit program selecteaza numerele de telefon ale clientilor din baza de date.Acest program care selecteaza numerele de telefon aleatoriu, mai da si erori:se apeleaza un numar de telefon dupa care legatura se intrerupe brusc.Cat despre Metro, nu se suna direct de la Metro, asa cum se precizeaza...Metro a incheiat un contract cu un callcenter pentru a-si informa clentii cu privire la anumite oferte.Cei de la callcenter apeleaza persoanele aflate in baza de date trimisa de Metro, asa au acces la toate informatiile despre clienti.Daca stiti ca sunteti in baza de date si nu doriti sa mai fiti contactati pe viitor, va adresati celor de la Metro, nu la politie sau protectia consumatorilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar ca eu nu am fost niciodata client metro ; deci nu am cum sa fiu in lista lor de clienti. de aceea voi suna la politie

      Ștergere
  14. De foarte mult timp nu am fost sunat de pe acest numar 0374103800 anul trecut zilnic fiecare dimineata ma sunat timp de vreo 2 luni,pe urma pana acum nu ma mai apelat......,azi a inceput iar distractia:)) Si cred ca intradevar are legatura cu metro,fiindca cu numarul meu de tel. sunt in baza de date la ei.Cu primul drum rezolv problema respectiva,va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte interesant... exact de ieri 25.06.2011, am inceput sa fiu sunata de acest nr...ieri m-a sunat la ora 9:30 iar azi la aceeasi ora... hmmm... deocamdata am vazut apelurile pierdute, dar maine la 9:30 il pandesc ;)))

    va tin la curent cu ce se mai intampla...
    toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  16. ufff...este un nr.de Orange, trecut printr-un server ca sa plateasca tarif de fix-fix. suna un simplu angajat de la Metro care se ocupa cu atragerea clientilor care nu au mai trecut pe la ei, e adevarat ca sunt obositori dar...toti avem un job.

    RăspundețiȘtergere
  17. frate eu nush daca e tot ceva de genu dar tot ma asa la icre si pe mn un nr cu 037 nah nu e ca nr postate mai sus dar seamana mult are cateva cifre schimbate eu pana ac nu am raspuns ca nu am apucat ca beep-uri f scute,dar ma enerveaza nr e 037415 si de aici se schimba putin 3959 daca e sa stiti ceva va rog sa.mi raspundeti

    RăspundețiȘtergere
  18. 0374103800, m-au sunat si pe mine s-a recomandat a fi Veronica de la Yves Rocher

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt chiar surprinsa de faptul ca am gasit ceva legat de numarul asta care ma tot suna de vreo doua saptamani constant iar in ultimele zile a devenit de-a drepul insistent si enervant fiindca suna la cele mai nepotrivite ore. trebuie sa recunosc ca tot ce am citit aici m-a pus un pic pe ganduri pentru ca de fiecare data cand raspund nu imi raspunde nimeni. liniste si atat. daca ar fi un reprezentant metro sau yves rocher mi se pare ca dau dovada de lipsa de profesionalism printr-un asemenea comportament......de aceea am indoielile mele. oricum intentionez sa iau legatura cu ambii si sa cer sa imi scoata numarul din baza lor de date, vedem apoi ce se va intampla....

    RăspundețiȘtergere
  20. @ultimul anonim - poti incerca ceea ce ai spus, dar inainte de asta, cand te mai suna, nu mai raspunde, ci respinge apelul. Fa asta de cateva ori si cred ca nu vei mai primi astfel de telefoane.
    Cel putin asta am facut eu saptamana trecuta cand am fost din nou sunata de pe acest numar; am inchis de doua ori, si nu am mai primit nici un telefon. Succes, stiu ca e super stresant.

    RăspundețiȘtergere
  21. salutare. pe mine ma tot suna de o saptamana de pe acest numar: +40374110701 si imi zice sa astept sa mi se faca legatura....si astept....2 minute....3 minute....(la fiecare minut robotelul ma roaga sa astept sa mi se faca legatura)....faza proasta ca sunt in roaming.....o zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. si eu sunt sunata de nr.acesta de cateva zile ,intr-un final am raspuns,si era de la o anumita firma,pana acum nu auzisem de ea.partea proasta e ca imi stia numele complet.Ma intreb oare a avut acces si la cnp?!nr.este cel cu 800 la sf.

    RăspundețiȘtergere
  23. @ultimul anonim,
    eu in locul tau nu as mai raspunde la telefon. Din experienta iti spun ca pana la urma va inceta. Daca insista, se poate face o plangere la politie. Ultima oara cand am fost apelata de pe acest numar (adica anul asta prin vara) am respins pur si simplu apelul si apoi nu am mai avut probleme.

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu am primit apel de pe nr: 0374103800 insa nu am reusit sa raspund.Am sunat inapoi insa nu mi-a raspuns nimeni.Vad ca toti scrieti de Metro...eu nu am card la ei...Am cautat nr.pe google si asa v-am descoperit.E dubios...

    RăspundețiȘtergere
  25. Mada,
    daca nu ai nimic in comun cu metro si tot primesti telefon, atunci ai dreptate, e dubios :))
    Realitatea este ca nu stiu cine se tot distreaza folosind acest numar de telefon. Mie cand mi-a spus individul ala ca ma suna din partea metro, nu stiu de ce, dar nu l-am crezut, tocmai pentru ca toate promotiile de la ei le primesc prin sms-uri semnate, nu prin telefoane date la ore nepotrivite.
    Personal, cand am fost din nou apelata de pe acest numar am respins apelul. Am procedat asa de vreo doua ori si apoi, gata.

    RăspundețiȘtergere
  26. Si pe mine ma terorizeaza de cateva zile ...

    da nu zice nimic imi intra doar o melodie dupa care liniste...

    RăspundețiȘtergere
  27. Si pe mine la fel dar suna de foarte mult timp si cauta pe cineva recomandandu-se ca fiind de la metro cash and carry. Azi am sunat inapoi de cateva ori si nu mi-a raspuns nimeni iar apoi am semnalat la Metro sediul central la serviciul clienti. La nici o ora ma suna inapoi aceeasi domnisoara cu voce suava care imi spune ca nu m-a mai sunat niciodata si ca este de la IPSOS Institutul de cercetare si sondare a pietei. I-am cerut sa-mi scoata nr din baza de date, sa vedem daca o sa sune in continuare. Intentionez sa-i reclam la Orange.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-as vrea sa te dezamgesc, dar cei de la Orange nu fac nimic. Am incercat si eu. Iti vor spune, eventual, sa blochezi tu numarul respectiv si sa depui o plangere la politie daca ai fost amenintat sau asa ceva.
      In tara noastra orice tampitel iti poate face viata un calvar daca-ti afla numarul de telefon.

      Ștergere
  28. ce interesant..de 2 zile sunt sunata si eu de la acest numar...raspund dar nu zice nimic...sun eu inapoi dar nu mai raspunde

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu am fost sunata astazi de pe acest numar,.dar a fost un apel nepreluat.Am sunat apoi si nu a raspuns .

    RăspundețiȘtergere
  30. Oameni bun, faceti plangere la politie in loc sa va plangeti pe net.

    RăspundețiȘtergere
  31. Am fost sunata ieri si am răspuns dar persoana respectiva nu a vorbit.m-am gândit sa caut pe Google nr.respectiv si ASA am aflat ca ceva nu e inregula,n-am sa mai răspund La numere necunoscute

    RăspundețiȘtergere
  32. Azi am fost si eu sunata de pe numarul 0374103800. Intamplator nu am putut raspunde, dar dupa ce am citit aici sigur nu o sa mai raspund...

    RăspundețiȘtergere
  33. Si pe mine m a sunat sapt trecuta si nu am reusit sa raspund!Exact cum am citit mai sus am crezut ca este pentru interviu sau concurs la care am dat numarul si aproape imi parea rau! Dar azi am fost sunata iar si am putut sa raspund, la inceput nu se auzea nimic, m am uitat pe telefon am crezut ca s a intrerupt dar apelul continua, cand am auzit o voce, o anume Andrada de la nu stiu ce firma care nu am retinut o, cu siguranta nu era metro sau yves, dar imi stia numele, care nu stiu de unde il avea, mi a spus ca am fost aleasa pentru o promotie si ca daca fac azi comanda la nu stiu ce produse am transfort gratuit pentru suma de 99 ron. Am spus ca nu ma intereseaza, si am devenit suspicioasa legata de apel, am intrebat de unde aveau nr meu de telefon, si mi a spus ca e posibil sa ma fi inscris la ei pentru genul asta de promotii. Si am zis ca nu cred ca am facut asta fara sa mi amintesc. Si a insistat sa ii spun de ce nu vreau sa fac comanda si daca sa ma mai deranjeze pentru promotii pe viitor, si am refuzat!
    De curiozitate am cautat pe net sa vad daca descopar ceva legat de numar, firma si am gasit asta!
    Sa va spun ceva, din cele citite mai sus, e posibil ca cei care suna sa aiba numarul inchiriat pentru sondaje, si da, firmele care lucreaza in domeniu folosesc un program pe calculator care formeaza numerele de telefon automat, si unul care alege aleator cifrele care in final rezulta numerele noastre de telefon. Dar ei nu au habar unde suna sau cine sunt! Tind sa cred ca nr care nu sunt valabile sunt sarite. Am lucrat in domeniul cercetarilor de piata un timp si stiu cum se lucreaza, lumea devenea panicata ca erau sunati si nu dadusera nr nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  34. Si pe mine m a sunat sapt trecuta si nu am reusit sa raspund!Exact cum am citit mai sus am crezut ca este pentru interviu sau concurs la care am dat numarul si aproape imi parea rau! Dar azi am fost sunata iar si am putut sa raspund, la inceput nu se auzea nimic, m am uitat pe telefon am crezut ca s a intrerupt dar apelul continua, cand am auzit o voce, o anume Andrada de la nu stiu ce firma care nu am retinut o, cu siguranta nu era metro sau yves, dar imi stia numele, care nu stiu de unde il avea, mi a spus ca am fost aleasa pentru o promotie si ca daca fac azi comanda la nu stiu ce produse am transfort gratuit pentru suma de 99 ron. Am spus ca nu ma intereseaza, si am devenit suspicioasa legata de apel, am intrebat de unde aveau nr meu de telefon, si mi a spus ca e posibil sa ma fi inscris la ei pentru genul asta de promotii. Si am zis ca nu cred ca am facut asta fara sa mi amintesc. Si a insistat sa ii spun de ce nu vreau sa fac comanda si daca sa ma mai deranjeze pentru promotii pe viitor, si am refuzat!
    De curiozitate am cautat pe net sa vad daca descopar ceva legat de numar, firma si am gasit asta!
    Sa va spun ceva, din cele citite mai sus, e posibil ca cei care suna sa aiba numarul inchiriat pentru sondaje, si da, firmele care lucreaza in domeniu folosesc un program pe calculator care formeaza numerele de telefon automat, si unul care alege aleator cifrele care in final rezulta numerele noastre de telefon. Dar ei nu au habar unde suna sau cine sunt! Tind sa cred ca nr care nu sunt valabile sunt sarite. Am lucrat in domeniul cercetarilor de piata un timp si stiu cum se lucreaza, lumea devenea panicata ca erau sunati si nu dadusera nr nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  35. Mda,
    Si pe mine m-a sunat o tipa acum vreo 3 saptamani, ca e de la Yves Rocher si ca daca reau sa dau o comanda la ei, ca au promotii f bune. Am refuzat-o politicos iar de atunci am primit cam o data la 3-4 zile cate un apel la care nu apucam sa raspund. Insa de 2 zile primesc cate 30 de apeluri (cam o data la 10-15 minute). Sunt decisa sa fac plangere la politie...

    RăspundețiȘtergere
  36. Pe mine m-au sunat acum câteva zile de vreo 3-4 ori. Citind comentariile voastre eram hotărâtă să nu le răspund. Azi a sunat din nou şi am decis să văd totuşi cine e ... un tip foarte politicos s-a prezentat ca fiind de la Yves Rocher prin care îmi prezenta o oferta (dacă fac comanda la ei transportul era gratuit). L-am refuzat spunând că sun eu dacă am nevoie de ceva de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  37. Si pe mine ma suna de cateva saptamani pe doua numere de telefon, pe Rds si pe Digi-mobil.
    Am vazut comentariile de pe net si nu am raspuns initial, dar azi m-a tentat sa raspund, desi am raspuns si aseara si nu mi-a vorbit nimeni. A raspuns o d-ra care s-a prezentat Madalina Pavel de la firma BON PRIX sa-mi faca o oferta. Culmea este ca eu in baza de date a BON PRIX nu am decat un nr de tel RDS fix. De unde il stie pe al doilea?
    Am sunat la BON PRIX sa vad daca este adevarata oferta si mi s-a raspuns evaziv ca "este posibil" sa fi fost telefonul de la ei....
    Nu exista numeni care ar putea lamuri povestea asta? Vad ca sunt foarte multe comentarii de acest fel.
    Daca este un Call Center care lucreaza pentru diferite firme de ce nu raspunde nimeni autorizat de la ei ca sa ne lamurim si sa nu mai fie acuzati de diverse lucruri. Nu mai spun ca telefoanele sunt foarte deranjante, suna de cateva ori pe zi si daca nu raspund pe fix imediat suna pe mobil.
    Sper sa ia cineva atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  38. Si pe mine m`au sunat, tot de la Bon Prix s`au recomandat. Le`am spus ca nu sunt interesata de oferta lor, dar de atunci ma suna zilnic de 4-5 ori. Nu le mai raspund. Poate se vor satura sa tot sune aiurea

    RăspundețiȘtergere
  39. Tocmai am fost sunata de pe acest numar 0374103800 de 10 ori azi. Dupa ce am citit pe site am fost curioasa de la ce firma sunt si am raspuns. Era cineva de la Yves Rocher pentru o oferta telefonica.
    Se pare ca numarul este de la call center-ul lor, cel mai probabil aplicatia care genereaza apelurile suna pana cand raspundeti.
    NU am fost taxata in niciun fel.

    RăspundețiȘtergere
  40. 0374103800 m-a sunat si pe mine acum 3 zile si astazi. L-am pus pe lista de block. Sa fie sanatos :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Si pe mine ma suna acest numar de 4 zile.Nu am raspuns la nici un apel;de regula nu raspund la numerele ciudate,pe care nu le cunosc.Dar ce este amuzant...daca luni m-a sunat de 2 ori,azi m-a sunat de 6 ori,la intervale de o ora,o ora jumate.Disperati!Sper ca tactica mea de a nu raspunde sa fie buna si sa nu ma mai sune.Este din cale afara de stressant!

    RăspundețiȘtergere
  42. da sunt si eu apelat de un timp de acest numar de telefon ,iar cand resun nu e nimeni ?!

    RăspundețiȘtergere
  43. De azi dimineata am primit in jur de 10 apeluri fie de pe 0374103800 fie 0374115200. ma scoate din minti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel si eu! Suna, nu zice nimic si dupa 4 sec inchide...ciudat

      Ștergere
  44. Acum m-a sunat si pe mine.. deocamdata o singura data. Ideea e ca ok, nu raspundem, dar daca stie cnp-ul... mie mi-e cam frica. De unde atatea date despre persoane? Vad ca acum primim spam-uri si pe telefon.

    RăspundețiȘtergere
  45. si pe mine ma suna incepand din 20.08.12 acest numar. Initial m-a sunat cu numarul 0374115201 am raspuns, mi s-a prezentat ca este domnisoara nu stiu cum de la nu stiu ce firma si i-am spus ca sunt ocupata. De atunci primesc in fiecare zi apeluri de la 0374103800 o data pe zi inainte de 12, am pus ambele numere pe lista de respingere.

    RăspundețiȘtergere
  46. si eu am primit astazi 10 telefoane de la numarul acesta. dar nu am raspuns. Deja e exaspertant

    RăspundețiȘtergere
  47. si eu am primit astazi 10 apeluri de la acest numar dar nu am raspuns. Deja este exasperant

    RăspundețiȘtergere
  48. Am primit şi eu asemenea apeluri dar nu am răspuns niciodată. Acum câteva luni, insa de ieri au inceput din nou. După ce am blocat nr. 0374103800, la nici 2 minute, surpriză..alt apel de la 0374115201. Evident că am blocat şi acest număr. Ducă-se pe pustiu toţi aceşti indivizi care nu au ce face. Eu la Metro n.am fost in viata mea, iar ofertele Yves Rocher le primesc prin poştă iar comenzile telefonice nu le dau de pe mobil în niciun caz. Sper să înceteze să mai streseze lumea înainte să se mai întâmple cine ştie ce...

    RăspundețiȘtergere
  49. pe mine m-a sunat pe nr de romtelecom NEINFORMABIL. il am pe factura, il stie romtelecomu, mama si banca de la care platesc facturile...cum a pus ala mana pe numele si numarul meu de telefon?!!? din moment ce eu NU il dau ????
    maine imi sun avocatul ca deja mi-e sila. e al doilea sau al treilea apel de la persoane care nu au de unde sa imi stie nr de tel si numele

    RăspundețiȘtergere
  50. 1. Orange nu raspunde de 0374103800, indiferent de e sau nu client Orange;
    2. Daca e nr de call center, un program apeleaza automat o baza de date;
    3. Nu exista posibilitatea ca vreun nr, inclusiv nr 0374103800 "sa taxeze" pe careva. Cei carora li s-a furat din conturi cu siguranta au tastat ei insisi de pe telefon diferse ce li se dictau;
    4. Din toate conversatiile se deduce clar ca nr apartine unui call center ce presteaza servicii pt mai multe firme, cum e Selgros sau Yves Rocher. De asemenea, se deduce si ca e nr de centrala, nu poate fi apelat nicicum.
    Nu e vorba de frauda; daca aveti nervi, raspundeti cu incredere si cereti sa va scoata din baza de date, dar nu va faceti griji pt ca nu are cum sa va tarifeze atata timp cat nu tastati nimic din telefonul personal si nu-i furnizati coduri de siguranta sau mai multe date personale decat are deja!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. YVES ROCHER, EU AM NUMARUL INAGENDA TELEFONICA SI LA ACEST NR DE TELEFON FAC EU COMANDA PTR DIVERSE PRODUSE COSMETICE....

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  51. Si pe mine m-au sunat vreme de o saptamana.Cand raspuneam nu vorbea nimeni iar daca sunam inapoi nu raspundea nimeni.Azi am raspuns si era o fata de la Bonprix cu o oferta.Le-am zis sa-mi stearga numarul din baza lor de date.probabil este un call center care suna pentru mai multe companii.

    RăspundețiȘtergere
  52. Mai oameni buni, astia suna din doua motive: 1 sa verifice daca numarul de telefon pe care il au in baza de date mai este valabil (adica daca apartine persoanei sau este folosit de persoana pe care o au in baza de date), 2 sa faca oferte pentru diverse firme. Pentru verificarea numalului de telefon sunt doi pasi: primul, cineva apeleaza numarul doar ca sa vada daca este un numar activ si daca cineva raspunde si din cauza asta in momentul in care raspundeti fie nu zice nimeni nimic fie spun tot felul de tampenii si al doilea pas, cineva suna si propune o oferta pentru tot felul de balarii dar si cu scopul clar de a actualiza datele de contact.
    Daca sunteti sunati si nu raspundeti or sa mai tot incerce pana realizeaza pasul 1, daca sunteti sunati si raspundeti incepe bombardamentul cu ofertele si nu aveti nici temei legal sa faceti ceva cata vreme le confirmati datele. Cel mai bine este sa blocati apelurile de la numerele de genul asta. Ar mai fi o varianta sa raspundeti si sa ii dati date aiurea adica sa spuneti ca locuiti intr-un sat la mama dracu` (cei de la sat nu sunt clientii de care au ei nevoie), daca va propun o oferta Metro le spuneti ca ati fost cu metroul o data in 83 cand ati fost la Bucuresti iar daca va propun ceva de la Yves Rocher le spuneti medicamentele le luati de la medicul de familie de la dispensar. In niciun caz nu incepeti cu intrebari de genul: de la ce firma sunteti, de unde aveti numarul meu samd intrucat asa o sa le confirmati ca ce date au eu sunt corecte.
    La codul bunelor maniere o conversatie telefonica incepe cu formula de salut si prezentarea apelantului, obisnuiti-va sa respectati acest lucru si sa combateti modul nesimtit in care suna majoritatea si intreaba numele apelatului de parca respectivul nu ar sti pe cine suna. Intai trebuie sa se prezinte apoi sa intrebe cu cine stau de vorba, iar daca nu ati inteles de prima data cine e intrebati si de 7 ori. Eu daca sunt la calculator in timpul ala ma balbai pana gasesc ceva pe net despre firma sau persoana respectiva... Alta magarie care trebuie combatuta este numarul ascuns, e lipsa de bun simt sa fii sunat astfel, eu nu raspund niciodata la numere ascunse, mai mult am si blocat din telefon apelurile. nu inteleg de ce sa ascunzi numarul decat daca ai ceva de ascuns si intentii neoneroase. In anumite tari se discuta chiar si interzicera acestui tip de apel.
    Cei care inca nu au raspuns la apelurile astora mai pot face o sesizare la Politie si minunat ar fi daca ne-am aduna mai multi. Astept un mail la rzardelean la gmail si facem impreuna o sesizare ca la carte. Este important sa pastrati in telefon lista de apeluri de la aceste numere

    RăspundețiȘtergere
  53. Si eu am fost sunata astazi la orele 18, bine ca n-am raspuns..incep sa-mi fac griji

    RăspundețiȘtergere
  54. Si pe mine ma suna ..zilnic si nu zice nimic
    intr-o vreme il suna pe sotul meu ...
    si totusi nu se poate face nimic in privinta lor ????

    RăspundețiȘtergere
  55. Si eu sunt sunata de la acest numar ....repetitiv
    nu zice nimic daca raspund ..I-am respins apelul si a sunat din nou
    Acum cateva luni il suna si pe sotul meu
    Culmea este ca numarul meu de telefon il are putina lume iar abonamentul il avem impreuna eu , si sotul ...banui ca numai din baza de date Vodafone a putut lua numerele
    Si totusi , ce e de facut ???

    RăspundețiȘtergere
  56. Si eu am fost apelata de numarul acesta astazi, dar nu am putut sa raspund. Din cate citesc pe aici, e mai bine ca s-a intamplat asa...

    RăspundețiȘtergere
  57. Cel mai bine este sa blocati aceste apeluri. Pe mine ma suna inainte nr. cu 800 la sfarsit si cand s-au prins ei dupa cateva luni ca ar fi blocat au inceput sa sune de pe celalalt numar, asa ca l-am blocat si pe acela. E posibil sa fie totusi o verificare in cazul in care ati dat numarul cuiva pe o lista( de exemplu cand castigi ceva in mall/supermarket sau cand primesti un catalog de la vreo firma). Dar in general dau alt nume, doar numarul real(angajatii sunt verificati aleator sa vada daca nu au dat informatii gresite doar pentru a lua ei premiul sau pentru sondaje de opinie false. De aici probabil pot avea si alte date personale, dar pot fi si altfel de apeluri, mai putin nevinovate. Cand raspundeti puteti fi localizat, de asta va tin ei mai mult la telefon cu orice prostii asa ca cel mai bine este sa BLOCATI APELURILE.

    RăspundețiȘtergere
  58. De o saptamana de zile si pe mine ma deranjeaza nr. 0374115200. Nu am apucat sa raspund. Cred ca am sa fac plangere la politie.

    RăspundețiȘtergere
  59. Dupa doua saptamani de apeluri de la 0374115200 am cedat nervos si am raspuns. Era o doamna de la Yves Rocher cu o oferta, i-am spus ca nu sunt interesata si am rugat-o sa ma stearga din baza de date.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine ma suna din decembrie, inca n-am raspuns; sunt curioasa cat ii tin pe ei nervii, ca eu sunt calma de felul meu.

      Ștergere
  60. Sunteti dusi cu pluta si speriati de bombe.
    Numarul de telefon l-ati oferit chiar voi cand v-ati deschis legitimatie METRO
    Sunteti sunati din partea firmei de agentii unui call-center pentru a vi se prezenta oferte + actualizare de informatii pe care ei LE AU deja. Asta este tot. Nu va suna Binladen sa intre cu avioanele in blocurile unde locuiti !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, dar ce oportunitate pierdem noi aici, domnu' Dan . . . Bine ca ne-ai lamurit ca nu stiu unde ajungeam.

      Ștergere
  61. Mersi de informatii! Tocmai am pierdut apelul de la numarul asta si ma gandeam oare cine e.

    RăspundețiȘtergere
  62. Si in 2016 continua distractia. Suna aproape zilnic iar daca raspunzi, imediat se intrerupe. Blocat numar :)

    RăspundețiȘtergere
  63. Am primit si eu un telefon de pe acest numar alaltaieri. O voce feminina a zis doar "Buna ziua, eu..." si s-a intrerupt. N-am sunat inapoi. Se poate sa fie si ceva robot care suna automat.

    RăspundețiȘtergere
  64. Pe mine m-a sunat o domnișoară (numele nu I l-am retinut) sa mă cheme la un interviu pentru suport pe limba italiana.... prea multe detalii nu am cerut neputand sa vorbesc în acel moment și am rugat-o sa revină luni. Ce se întâmplă pana la urma ca nu mai înțeleg nimic....

    RăspundețiȘtergere
  65. Idem in 2016.
    Nu se poate apela numarul...

    RăspundețiȘtergere
  66. 15 ianuarie 2016 sunt deranjat de numarul de telefon 031 620 5001.E prima oara cand ma suna, dar a insistat si nu a vorbit.

    RăspundețiȘtergere
  67. 15 ianuarie 2016 sunt deranjat de numarul de telefon 031 620 5001.E prima oara cand ma suna, dar a insistat si nu a vorbit. L-am blocat....

    RăspundețiȘtergere
  68. 15 iunie 2016 sunt deranjat de numarul de telefon 031 620 5001.E prima oara cand ma suna, dar a insistat si nu a vorbit. L-am blocat....
    Raspundeti

    RăspundețiȘtergere
  69. Stie cineva care ma poate ajuta cu unele informatii privitoare cu un numar de telefon: 0010314378757? Tip de retea,numele firmei sau numele si prenumele unui abonat,etc...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost sunat si eu azi 03.10.2016 de pe acest numar, se pare ca este de SUA sau Canada. Daca, intre timp, ati aflat ceva va rog sa imi spuneti.

      Ștergere