miercuri, martie 3

Martie...




Daca e martie, e cald, frumos, strazile sunt pline de oameni veseli… Daca e martie, daruiesti cate un martisor si faci urari pline de ganduri bune…
 Daca e martie… imi amintesc de tatal meu, pe care nu l-am mai vazut de 2 ani…
 Daca e martie, prietena mea tocmai mi-a spus ca trebuie sa inceapa tratamentul cu citostatice…

 Daca e martie, e primavara! Insa nu regasesc in mine acea explozie de viata… Poate ar trebui sa caut mai adanc in sufletul meu, simt ca mai am resurse de bucurie, insa nu am puterea de a le scoate la lumina.
Dar nici tristetea nu o simt. Am impresia ca traiesc intr-un vis. Si astept sa ma trezesc. Nu pot trai “adormita”, nu pot trai resemnata! Daca natura moare in fiecare toamna si primavara se trezeste la viata, fara resemnare, pot face si eu acest lucru. Pot lupta, pot zambi, poate fi primavara si in sufletul meu...
Later edit: Daca e martie... tocmai a nins!! Si inca bine! Si e un frig...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu