miercuri, martie 10

Prietenie?

         Tocmai cand aluneci in capcana si crezi ca ai parte de prietenia cuiva (sau poate prietenie e mult spus, dar speram macar la o amicitie) se intampla ceva care vine sa-ti demonstreze contrariul, sa-ti dea peste nas si  sa iti mai taie din elanul naiv cu care accepti oamenii din jurul tau. Mda… se mai intampla. 
Insa dezamagirea n-a omorat pe nimeni. Si totusi, nu-mi dau seama la ce ma asteptam? La urma urmei, fiecare are viata sa, fiecare are o doza de egoism ce il ajuta sa supravietuiasca. Eu oare nu dau dovada de egoism gandind in felul acesta!?

In ce masura ne ajuta egoismul sa supravietuim? Mi se invart prin cap mii de idei, si mii de intrebari se inghesuie, care mai de care sa iasa la suprafata…

Pe cand tatal meu era bolnav, imi inchipuiam ca atunci cand se va intampla inevitabilul, nu voi reusi sa trec peste asta, imi inchipuiam ca voi innebuni. Dar nu a fost asa. Nu mi-am pierdut ratiunea, ba mai mult, am descoperit in mine puterea de a trece peste tragicul eveniment. Deci e adevarat ce se spune: “ceea ce nu te omoara, te face mai puternic."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu