sâmbătă, februarie 5

Apogeu

No comment.

10 comentarii:

  1. Doamne, cat am putut sa rad cand i-am vazut.:))
    Chiar seamana cu originalul.
    Dar nu inteleg de ce au facut asta? Aveau nevoie de publicitate cumva? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. X,
    mie mi-a tăiat răsuflarea! Mi-am spus că mai ridicol de-atât nu poate fi un om (deşi nu pariez!).
    Se pare că au făcut un soi de glumiţă pentru happy hour, nici n-am putut citi despre ce era vorba. Dă click pe poză, te duce la articol.

    RăspundețiȘtergere
  3. fereşte Doamne omul de minte slabă....

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai, Fester Adams l-am facut eu... Shrek l-au facut altii :)) Soarta lui e pecetluita! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. am citit :O
    :)) in orice caz chiar e sec. daca vroiau sa se costumeze, puteau sa o faca "in particular" si nu in fata Romaniei. :))
    macar au facut "show" si m-au amuzat :))

    o duminica placuta iti doresc ^.^

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihai Motrescu,
    de s-ar ruga toţi pentru acelaşi lucru...


    Iulia,
    omul e total ridicol, amin! ;))


    X,
    nu realizezi? Nu te poţi face de râs în particular, pentru că nu are nici un farmec. :))
    Mulţumesc, îţi doresc şi ţie o săptămână faină! :)


    Florentin Drăgănescu,
    merită compătimiţi. Sincer.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce nu inteleg e cum au putut bucurestenii sa-l voteze pe individul asta ca primar. Sau poate ca senilitatea vine odata cu varsta.

    Sau poate ca pana la urma sunt eu prea taciturn si nu ma pot bucura de bucuria oamenilor =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Robert,
    care senilitate? Omul e la vârsta inocenţei! =))

    "Sau poate" varianta 2 e cea mai plauzibilă. =))

    RăspundețiȘtergere