duminică, februarie 13

În poze să ne batem...

 ... şi-n statusuri să ne tăiem, voinicii mei!


15 comentarii:

  1. Brrrrrr....băiatul ăsta nu are simţul umorului! :O

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu care credeam,ca-s singura cu minunati, in lista.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arcadia,
    Era sa lesin de ras privind "opera", mai ales ca la inceput am crezut ca nu vad eu bine. Ce mai conteaza ca nu are simtul umorului... are tractor!! :D


    Fetita Junglei13,
    E coleg de scoala si e nou in lista mea. Nu i-as fi spus "minunat", dar cred ca i se potriveste. =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie unuia imi place =))
    De obicei nu imi plac comediile. Mi se par prea anoste. Dar umorul negru... deosebit.

    =))Hai, ca glumeam! E tare faza, oricum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiulica,
    fiecare cu ce poate! :))


    Robert,
    feeling-ul si maturitatea versurilor este covarsitoare... nu are cum sa nu te cucereasca! =)) In plus, tractorul e de ultima generatie! (cred). =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Florentin Draganescu,
    Cred ca e ultima fitza: "sa vezi ce tractor mi-am luat!!" =))

    RăspundețiȘtergere
  7. =)) Doamne :))
    cand ai asemenea specimene in lista, doar "ignore" iti vine sa le dai :))

    RăspundețiȘtergere
  8. X,
    pentru el sunt permanent offline. Uneori sunt nevoita sa-i mai trimit cursuri, dar folosesc "Yahoo! Mail: The best web-based email!", e mai sigur asa. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. oh gosh 8-|
    e plina lumea de d-astia :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mishi,
    oh, my god! Sper din toata inima ca e un caz izolat! =))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nuu... asta e ultima , fitza : "hai sa te duc cu tractorul la bamboo ":))

    RăspundețiȘtergere
  12. Aoleu! Să ştii că e visul oricărei fete să meargă în club cu tractorul! =))

    RăspundețiȘtergere