miercuri, iulie 14

Adio, fata cu parul de foc!

Soc! De la prima ora televizorul imi arunca in fata moartea Madalinei Manole. Inca nu-mi vine sa cred.
Artista a parasit scena vietii. A murit de ziua ei, pentru ca astazi e/ar fi fost ziua ei. Se spune ca s-ar fi sinucis. Motivele? Deocamdata nu se cunosc. Dar se discuta mult la tv. Se incearca politizarea nefastului eveniment. Tipic romanesc.
Fac salturi de la o televiziune la alta. Jurnalistii nu se lasa. Acum apare si ipoteza crimei. Si se dezbate in continuare... Ce mai conteaza ca niste oameni sufera?!
Madalina parea o femeie implinita. Parea... Acum, un copil o va cunoaste pe mama sa din fotografii... pacat.
Odihneste-te in pace, Madalina Manole. Mi-ai luminat adolescenta si muzica ta a facut lumea mai buna pentru o clipa. Adio, fata draga...


Asculta mai multe audio Muzica

10 comentarii:

  1. Si eu am ramas socata ... imi viune greu sa cred faza cu sinicisu...insa e posibil ca anumite probeleme sa o conduca in asemenea stari...si din pacate multi cedeaza...am ramas socata la cat de nonsalant e sotul ei ..."dumnezeu ne mai da cate o palma sa ne trezim..." Pe langa asta faza ca a murit si era si sotul si soacra in casa ...si nu au facut nimic iar e aiurea...in plus e aiurea sa traiesti cu cineva in casa si sa nu te cunoasca suficienta de mult incat sa-si dea seama ca ai o problema...nu ?
    Oricum inca sunt socata nu imi vine sa cred...mi-au placut unele melodii de-a ei...si in plus de fiecare data cand o vedeam imi trecea dorul de o verisoara de-a mea...ce seamana cu ea :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Madalina, interviul cu sotul ei este de luna trecuta, cand M.M a fost internata in spital (se pare ca si atunci a incercat sa se sinucida), iar atunci s-a spus la televiziuni ca are probleme cu inima.
    Si nu e cazul sa-i judecam pe cei din familie... uneori, sinucigasii isi disimuleaza foarte bine sentimentele. In plus, daca ea a inghitit acea substanta, evident ca mai intai a asteptat sa adoarma toata lumea si apoi si-a pus in aplicare planul.
    Mie imi pare rau de copil...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacat ! Dumnezeu sa o odihneasca !

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar Dyanna, mare pacat. O pierdere imensa pentru noi, dar mai ales pentru familie... pentru acel ingeras de nici doi anisori...

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca toata lumea a ramas socata atunci cand a auzit stirea la televizor...eu nu pot sa spun ca imi placeau foarte mult melodiile ei dar avea o voce extraordinara...chiar nu inteleg ce a determinat-o sa faca acest lucru avand in vedere ca avea un sot minunat care o iubea si un copilas extraordinar

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine stie ce din ce motiv nu s-a gandit mai intai la copil. Probabil era intr-adevar bolnava si cei de langa ea nu au observat semnalele de alarma... acum nu mai conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nimeni nu va sti vreodata cu adevarat ce a fost in sufletul ei.
    Oamenii gresesc inca, deoarece nu vor atinge perfectiunea niciodata.
    Astfel, inca, trebuie iertati.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cei din jur pot ierta... sau nu. Important e sa ne iertam noi insine si sa acceptam ca nu suntem (si nici nu putem fi) perfecti.
    Nimeni nu are dreptul sa o judece pe Madalina. Regret insa ca o gramada de indivizi in cautare de senzational, vin cu fel de fel de "noutati" in acest caz, ranind familia deja distrusa sufleteste si patandu-i imaginea artistei.

    RăspundețiȘtergere
  9. da Dara am vazut dupa ca m-am inselat ... in rest nu am ce sa mai zic...am fost socata

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai e nimic de spus, Madalina... chiar nimic...

    RăspundețiȘtergere