duminică, decembrie 12

În aşteptarea moşului



De câteva zile ne pregătim intens pentru serbarea de mâine dimineaţă. Copila cântă şi repetă poeziile iar eu îi împodobesc rochiţa cu sclipici (indicaţiile doamnei educatoare!). Nu mai vorbesc de faptul că "sorcova" a devenit hitul săptămânii. Aşa că, de la prima oră a zilei (cam 7,30), Andreea îmi încântă auzul cu minunata sorcova, vesela...
E veselă (chiar dacă eu am ajuns să detest cântecelul) şi îl aşteaptă pe Moş Crăciun. M-a însărcinat cu scrierea unui bileţel pentru moşul... Evident, i-am îndeplinit dorinţa!

Bradul nu l-am împodobit încă. Am observat că mulţi au început să împodobească brăduţii de pe la sfârşitul lui noiembrie şi nu înţeleg de ce, dar e alegerea lor. Probabil moda lansată de marile (sau micile) magazine, aceea de a aduce spiritul crăciunului în casă începând cu sfârşitul lui septembrie, a început să prindă şi la restul omenirii.
Noi avem tradiţia noastră (a familiei), aşa ca această delicată operaţiune este lăsată în fiecare an pentru seara de ajun.

Voi reveni mâine cu detalii de la serbare. Sper să fie bine. Îmi dau seama că emoţiile mele sunt cu mult mai mari decât ale ei. Pentru micuţa mea totul e simplu: va avea o rochiţă frumoasă, va dansa, va spune o poezie, şi ceea ce e mai important... va fi multă lume acolo. Pentru că fetiţei mele, fiind singură la părinţi, ii place să fie în centrul atenţiei. Aşa că mâine dimineaţă va fi în elementul ei.

4 comentarii:

  1. Bună Dara,



    Nu ştiu dacă-ţi mai aminteşti ziua aceea pe faleză,cu membrii de pe TPU.A trecut ceva timp de când n-am mai accesat TPU.Problemele s-au rezolvat de la sine.

    Tu ce mai faci? (sper că-mi permiţi să te tutuiesc)

    Am găsit printre cărţile mamei de Nora Roberts o carte cu acelaşi nume ca şi blogul tău.E pură coincidenţă?Ah,şi sper că n-am confundat autoarea.

    Îţi transmit salutări calde şi sărbători cât mai frumoase cu cei dragi.


    Sabina

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt convinsa ca se va descurca de minune Andreiuta ta si asteptam cu nerabdare si niste poze ! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bineinteles ca imi amintesc de tine, Sabina! Iti vizitez periodic blogul.

    Nu e o intamplare ca blogul meu se numeste asa, numai ca autorul cartii este Xavier de Montepin. Ti-o recomand cu multa caldura, mie mi-a placut. Evident, nu? :)

    E o mare surpriza vizita ta, si normal ca iti permit sa ma tutuiesti! Ti-am spus de atunci ca imi poti spune pe nume. Ca sa iti raspund la intrebare, sunt bine. Foarte ocupata, dar sunt bine. In aceasta perioada sunt prinsa in cateva proiecte + programul destul de incarcat al fetitei mele.

    Dar tu? Sper ca esti bine. Sunt incantata ca s-au rezolvat cele te ce macinau. Unele lucruri le aseaza timpul mai bine decat ne-am fi asteptat noi.

    Iti multumesc pentru urari si iti doresc aceleasi lucruri frumoase si tie. Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ixazaluoh, am promis ca revin cu poze, nu? Si sper sa se descurce, dar pana la urma, nu da interviu pentru angajare la NASA, asa ca nu are importanta daca nu-i iese totul ca la carte ;)) Noi tot o vom iubi.

    RăspundețiȘtergere