sâmbătă, decembrie 25

Cu stângu-n dreptu'

De dimineaţă primesc pe telefon două mesaje frumoase (de la acelaşi număr). M-au încântat şi mi-ar fi plăcut să-i răspund persoanei care mi le-a trimis... dacă aş fi ştiut de la cine sunt. Pentru că nu erau semnate şi numărul imi era necunoscut! Nu puteam să sun şi să întreb cum te cheamă  ...



În fine, am sunat pe cine trebuia să sun, am fost sunată la rândul meu, am scris şi pe blog(uri), iar târziu în noapte mai verific odată mail-ul. Lucky me! Ete ce-am găsit!


Urarea "m-a încântat" cu atât mai mult cu cât mai devreme trimisesem un mesaj frumos persoanei respective, scris chiar de mânuţa mea, tocmai pentru că urăsc mass-urile de genul ăsta.

Ah... nu-i aşa că e minunat Crăciunul? Scoate la lumină tot ce-i mai frumos din noi! ;)

4 comentarii:

  1. Craciun fericit tie si familiei tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga mea, iti intorc urarile cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu imi plac "mass-urile"; Prefer sa dau telefon, sa ii spun omului verde in fata!... iar daca nu se poate las mesaj pe e-mail.

    Nu mai dau mesaje pe telefon (mi-a trecut mania asta de acum cativa ani).

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert,
    asa am procedat si eu, insa se pare ca nu toata lumea (care foloseste yahoo), stie de existenta serviciului "mail". Asa ca m-am trezit cu 2 mass-uri.

    Cu mesajele pe telefon am incheiat-o definitiv si eu, de anul trecut.

    RăspundețiȘtergere