sâmbătă, octombrie 10

De dragoste




Dragostea pluteste in aer, pretutindeni. Iubesc. Nu ca la 15 ani, cand inca mai credeam in zane si feti-frumosi pe cai albi.


Am descoperit o altfel de dragoste, matura, pasionala. Fiorii primei iubiri si fluturii jucausi au ramas, dar s-au transformat. Fluturii se transforma mereu... uneori am impresia ca dispar - si-atunci ma sperii - dar se intorc metamorfozati. Si trairile pe care mi le dau sunt mai intense ca niciodata.


In ochii sotului meu ma simt femeie, intelegerea lui imi da incredere in mine si in bratele lui imi gasesc adapostul si siguranta pe care nu le-am mai simtit de cand eram copil in bratele mamei.


Suntem doua fiinte ce alcatuim un intreg. Gandim la fel, iubim la fel, ne unesc aceleasi idealuri si cred ca formam o pereche aproape perfecta. Insa nu suntem perfecti... nici nu doresc, dar ceea ce ne uneste pe noi e unic si nu poti trai asa ceva decat odata in viata, alaturi de o singura persoana.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu