luni, mai 17

Premii noi









Am primit de la Cami  cateva premii super haioase. Cami, sunt onorata, multumesc! :)
























Mi-am inceput saptamana zambind, ce poate fi mai frumos?












Later edit: Dimineata eram grabita si uituca. La randul meu, ofer cu drag premiile: 








MarianeiAlexandreiGabrieleiDisei cat si celorlalte prietene din spatiul virtual. Sa aveti o saptamana cat mai placuta! :)


UPDATE: Un nou premiu de la draga de Alexandra. Blogarul prietenos a ajuns la mine. Multumesc mult Alexandra, te imbratisez cu drag! :*















3 comentarii:

  1. atunci e perfect! eu azi dimineata am fost cam morocanoasa si din cauza vremii si a oboselii, dar in schimb am avut un weekend plin de soare si asta nu pentru ca afara era soare, pentru ca ploua de mama focului, ci pentru ca era el, mereu langa mine:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei vezi? Mereu se gaseste "cineva" sa iti alunge supararea de pe chip! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dara i-ti multumesc ,pentru premiile acordate si pentru faptul ca te-ai gandit la mine,te pup si o seara buna!

    RăspundețiȘtergere