joi, decembrie 19

Dau onoare pe trei linguri


Cat a fost fetita mica nu am avut nevoie de bona; m-am ocupat eu de ea. Mereu am auzit/citit povesti infioratoare despre diverse bone, una mai "distinsa" decat alta. Am auzit si intamplari frumoase, dar se stie ca lucrurile bune ajung mai greu la urechile publicului, asa incat, am fost cumva fericita ca nu am nevoie de cineva care sa aiba grija de puiul meu.

Numai ca... niciodata sa nu zici niciodata.

Cum mi-am schimbat locul de munca, am realizat cu groaza ca am nevoie de o Mary Poppins. Copila mea e destul de mare pentru a ramane singura acasa cateva ore, dar nu 8-9 ore cum avem noi nevoie cateva zile pe luna.
Am intrebat in stanga, am intrebat in dreapta, si "norocul" ne-o scoate in cale pe EA. Tinerica si dornica sa isi gaseasca un copilas de care sa aiba grija. Avea recomandari destul de bune si era nerabdatoare sa se faca placuta iar noi hotarati sa ne lasam cuceriti. Big mistake!
Cum urma sa lasam o straina in casa noastra, mai toti cunoscutii ne-au sugerat sa lasam ceva bani aruncati neglijent prin casa, sau vreun cercel mai interesant ratacit din intamplare prin vreun colt. Ne-am spus ca exagereaza lumea, dar...

Ei bine, dupa o zi petrecuta cu Andreea, banii "rataciti" erau la locul lor. Mai putin o sticla cu vin si o parte din tacamuri.
Am aflat ulterior ca Mary Poppins a noastra isi petrecuse ziua in bucatarie cu fereastra deschisa, la tigara, iar copila mea a stat singura in camera, cu caloriferul inchis de "isteata" care iubea copiii mai presus de orice. Cum Andreea abia se refacea dupa o bronsita urata capatata pe la scoala, frigul indurat in ziua respectiva i-a pus capac. Bineinteles ca s-a imbolnavit din nou si de atunci ne chinuim noapte de noapte cu febra, vizite la doctor si cu medicamente.
Pe hotomanca n-am mai chemat-o. Am gasit pe altcineva la foc automat. De data asta am avut noroc, doamna care vine acum la noi se poarta foarte bine cu fetita, dar duce povara neincrederii care a pus stapanire pe mine.

Am vorbit cu persoana care mi-a recomandat-o pe mary poppins cea tanara si plina de viata si i-am spus sa n-o mai trimita si in alta parte ca se face de ras. Nu i-am detaliat activitatea don'soarei din ziua respectiva, i-am spus doar ca s-a purtat foarte urat.
Ma tot intreb de atunci, cum naiba o fi sa te faci de ras pentru cateva tacamuri? Adica... ce a fost in capul ei? Ceva bun... e clar ca nu.
De educatie nici nu mai vorbesc. 

2 comentarii:

  1. Of... Mi-ar placea sa pot sa spun: sunt socata de ce citesc. Mi-ar placea. Dar...
    Ii doresc fiicei tale insanatosire grabnica si bone dedicate! Iar noua, tuturor, sa avem norocul de a intalni oameni cinstiti cat se va putea de des, ca de lichele e greu locul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant blogul tau! Imi place mult.
    Multa sanatate fiicei tale si insanatosire grabnica!!!
    Te astept cu drag si pe blogul meu blogul meu
    http://www.totusi-iubirea.blogspot.ro/
    Mult succes cu blogul tau!
    Am sa revin aici cu placere!

    RăspundețiȘtergere