joi, septembrie 9

Tema de vacanta

Alexandra mi-a dat iarasi o leapsa. M-am hotarat cu greu sa scriu despre asta, si probabil e ultima oara cand mai preiau o leapsa, pentru ca cele cateva intrebari imi rascolesc noianul de amintiri dureroase peste care incerc cu greu sa trec.

Vara trecuta: Inca ma straduiam sa ignor lipsa tatei din viata noastra. Pentru ca ma tenta ideea de multa vreme, mi-am facut blogul, desi o vreme nu am scris nimic. Sfarsitul verii ma gaseste implicata intr-un proiect important, care  va aduce mari schimbari in viata mea.

Vara asta: Am hotarat sa elimin o buna parte din neplacerile de zi cu zi, asa ca, am schimbat gradinita Andreei (asta o aveam in proiect inca din iarna). Desi m-a durut, am renuntat la prietenia unei anumite persoane. Am invatat in sfarsit sa spun "nu" fara sa-mi mai fac procese de constiinta.

Concluzii? Mai am nevoie de timp pentru a uita.
                Mi-am dat seama ca orice compromis, cat de mic, nu-ti poate aduce decat neplaceri.
                Am invatat sa am mai multa grija de mine.

4 comentarii:

  1. Nu compromisurile aduc neplaceri, zic eu, ci unghiul din care privim problema. Nu am sa iti dau exemple - cele mai bune sunt "exemplele tale".
    Gandeste-te!

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert, in cazul de fata, compromisurile le-am facut de dragul fetitei, si se refera la acceptarea companiei unor persoane cu care nu eram tocmai compatibila. Insa copiii nostri se jucau impreuna si mi-am spus ca nu are ce sa strice. Timpul mi-a dovedit ca instinctele mele sunt bune, iar pe viitor voi alege cu mai multa grija oamenii din jurul copilului meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Compromisurile asa este nu sunt bune...si iti doresc din suflet sa treci peste...Domnul sa te ajute >:D< caci acum la radul tau esti parinte:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Madalina, am trecut deja pentru ca nu e vorba de compromisuri majore, care sa-mi fi facut praf demnitatea. I-am explicat deja lui Robert despre ce e vorba, dar am sa-ti spun si tie ca am fost foarte dezamagita pentru ca era vorba despre persoane pe care le cunosteam de ani de zile. Acum suntem mamici si m-am gandit ca s-au mai schimbat, dar mi-am dat seama ca e adevarata zicala: "lupu-si schimba parul, dar naravul ba".

    Robert are dreptate cand spune ca unghiul din care privesti problema e foarte important. Nu cred ca mi-am pus vreodata problema in felul acesta.

    RăspundețiȘtergere