marți, iulie 9

Isn't Love Sweet?


    Am citit la Tina un articol care m-a distrat teribil. Revolta ei la romantismul exagerat al unora mi-a amintit de o întâmplare veche.
Prin clasa a noua am avut o colegă de clasă, Aurora. Cred că am fost colege doar pentru un an sau doi. Am reîntâlnit-o după vreo 6 ani pe coridorul unei instituţii. Eu aşteptam la un birou, ea la altul. Cum sunt sociabilă din fire şi mă plictiseam teribil, am intrat în vorbă cu ea, care abia aştepta să fie abordată.
    După cinci minute deja îmi povestea despre dragostea vieţii ei, Costeluş. Un băiat de pus la rană. Era norocoasă că-l cunoscuse. O iubea ca pe ochii din cap şi o răsfăţa mai ceva decât o răsfățase vreodată maică-sa.
    Totuşi, ceva le umbrea dragostea. Costeluş era mai mare cu 8-9 ani şi burlac fiind, mai călca pe bec. Adică, mai la o bere cu băieţii, mai la un pescuit... şi alte alea. Nu prea-i conveneau prinţesei "năravurile" lui Fătfrumos (chiar dacă la ora actuală o suna şi îi cerea voie să iasă cu prietenii, plus că întreba câte beri avea voie să bea) era hotărâtă să pună piciorul în prag imediat după nuntă.
    - Dar vă căsătoriţi? întreb eu ca... omul trezit din reverie, pentru că tocmai îmi spusese că se cunoscuseră de puţină vreme, prin intermediul unei mătuşi. Mătuşa era a lui fătfrumos şi era îngrijorată că-i trece vremea băiatului şi o ia pe căi greşite cu băutura şi golanii, aşa că i-a căutat o fată bună. Şi i-a găsit-o pe cea mai bună! Pe Aurorica (aşa o alinta Costeluş).
     - Daaa... vine prelung răspunsul. E cazul! El îmbătrâneşte şi eu tre' să mă strâng de pe drumuri.
............




16 comentarii:

  1. :))) Ai vazut ce motive serioase aveau sa se casatoreasca? unde dracu era iubirea acolo? pe al catalea loc? Si o sa faca nunta pentru ca ei au fost la atatea nunti si aia la care aau fost ei sunt obligati sa vina la ei ... bla, bla, bla.
    Ne casatorim pentru ca "trebuie" si facem nunta pentru ca o sa avem nuntasi "obligati".
    **te-o dracii de treaba, daca mai vad eu nunta ca incununare suprema a iubirii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaaa, çi am mai uitat ceva. Ea, pana la nunta e matza blanda si apoi pune piciorul in prag???
    Mai, dar ce amor!?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Drept sa-ti spun, eu motiv mai serios ca cel de sus, pentru casatorie, n-am intalnit. In plus, fata stia bine ce voia, Costelus mi s-a parut putin in deriva, dar ea parea bine ancorata in realitate =)) =))

    Iar treaba cu matza blanda... se cam poarta. In ambele tabere. Cel putin asa am observat eu. Se pare ca in mintea multora, hartia aia iti da drept de posesiune si face din partenerul de viata un sclav.
    Ce sa-i faci? Frustrarile din copilarie... trebuie sa defuleze la un moment dat, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact. Bine zis. Unii au impresia ca hartia aia i-a aranjat pe viata si ca apoi isi pot da in petec.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ratiunile economice si cele logice creeaza cupluri consolidate si rezistente, din cate am observat. Daca cei doi lasa amorul deoparte si calculeaza: "eu pun atata, tu atata", asteptarile sunt pe masura si chiar au rezultate. Ca dragostea se stinge, ratiunile raman... daca au fost. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Blue, cand ma gandesc la cei doi si la planurile de viitor ale fetei, imi amintesc de povestirea Tinei, cea cu barbatul altoit de nevasta :))
    La cum o stiam eu, nu prea statea bine la capitolul logica, dar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu-i rau. Nu-i rau sa nu vezi si auzi toata ziua de femei abuzate de barbati, sa mai auzi si reversul. :)))

      Ștergere
    2. Realitatea e ca un barbat care o suna pe nevasta-sa si o intreaba cate beri are nevoie sa bea, chiar merita batut. :)) Nu pentru ca-i cere permisiunea consoartei, ci pentru ca a pus mana pe asa o comoara si s-a mai si insurat cu ea. =))

      Ștergere
    3. Blue, ce s-a intamplat cu blogul tau? Scuze, dar eu abia acum am inceput sa mai intru pe bloguri si sa vad ce se intampla pe la fiecare pe acasa.

      Ștergere
    4. Adevarul trist e ca multe femei nu stiu sa fie femei. Ele pun piciorul in prag de indata ce au castigat lozul cel mare, uitand ca menirea femeii este aceea de a fi femeie. :)
      Cu blogul... trebuie sa ma uit la setari, cred ca le-am zapacit fara sa vreau. Cert e ca de scris nu am mai avut timp.
      Ma bucur ca ai revenit!

      Ștergere
    5. Ai spus un mare adevar. Numai ca... de unde sa invete? Inchipuie-ti ca Aurorica e mama, nu stiu daca de fata sau de baiat, dar e mama. Au trecut mai bine de 15 ani de atunci si probabil a facut pui. Ei, numai gandeste-te: ce educatie da o astfel de femeie unei fetite?

      Ștergere
    6. :)) La cum o vad eu pe Aurorica ta, Costelus e un candidat clar la cocoasa altoita.

      Ștergere
    7. =))))))))))))))))))))))))))))))))

      Ștergere
    8. A facut pui? Asemanatori mamei sau tatalui? Sa stim ce categorie ingroasa puii. :))))

      Ștergere
    9. Eh, stii cum e cu educatia copiiilor, in primii ani din viata e vorba de comportament preluat de la adultii din jur. ;))

      Ștergere
  7. Tina, exact. E certificatul de proprietate =))

    RăspundețiȘtergere